Flexibele boekingstool voor een persoonlijke ervaring
De uitdaging
De Bijenkorf zocht een tool die een breed scala aan services kan ondersteunen, waarbij klanten in maximaal acht klikken door het boekingsproces navigeren. Daarnaast moest alle relevante informatie veilig toegankelijk zijn en beheerd kunnen worden door eigen medewerkers.
Onze aanpak
Het vertrekpunt was een uitgebreide refinement waarin een MVP werd geïdentificeerd. Door COVID-19, werd de gehele backlog halverwege geherprioriteerd en werd de (solide) architectuur ingezet voor "Winkelen op Afspraak". Dit was mogelijk danzij onze agile werkmethode.
Het resultaat
De boekingstool van rb2 werkt naadloos samen met bestaande systemen zoals het Bijenkorf CRM, de campagne tool en het OMS en is eenvoudig uitbreidbaar. Alle winkel-, service-, afspraak- en klantinformatie kunnen vanuit verschillende afdelingen worden bekeken.
Verbeterde gebruikerservaring met rb2's intuïtieve boekingstool
rb2 heeft een boekingstool ontwikkeld die naadloos samenwerkt met de bestaande systemen zoals het Bijenkorf CRM, de campagne tool en het OMS. Binnen de applicatie kan alle winkel-, service-, afspraak- en klantinformatie vanuit verschillende afdelingen worden bekeken. Het backend-paneel is overzichtelijk georganiseerd en intuïtief gestructureerd, waardoor het instellen van de tool gemakkelijk is, terwijl de gebruikerservaring aan de frontend zeer efficiënt is. Dit levert steeds het beste resultaat voor de eindgebruiker, die zonder problemen iedere gewenste service kan boeken en daarbij ook direct de juiste afhandeling kan verwachten.