hero

Oog voor digitale kanalen en inspelen op de behoeften van de klant

logo

Met ruim 7.200 winkels in meer dan 40 landen is GrandVision een van de grootste retailers in de optiekwereld. Pearle, Eye Wish, Charlie Temple en Zonnebrillen.com zijn voorbeelden van bekende merken die GrandVision voert.
  • De uitdaging

    Grandvision wilde een compleet customer care systeem zijn zodat medewerkers klanten goed en gericht kunnen helpen. Dit moest ook een compacte klantenportal zijn, waar gebruikers informatie vinden over hun abonnementen, facturen en betalingen.

  • Het resultaat

    Op het GrandVision subscription platform kunnen servicemedewerkers klanten eenvoudig helpen abonnementen aan te maken en te wijzigen en adreswijzigingen te verwerken. Klanten kunnen via de customer portal snel en makkelijk facturen bekijken en betalingen doen.

  • Download de case!

    Deze case is uitgewerkt in een PDF bestand van 7 pagina’s met een uitgebreide casebeschrijving, klantquotes, tech specs en achtergronden over het proces en het resultaat.

Op zoek naar een modern subscription platform

Het bestaande subscription platform van GrandVision was verouderd en bovendien werden in sommige landen verschillende systemen gebruikt. Het doel was dus om een nieuw, uniform en modern subscription platform te bouwen dat - op termijn - wereldwijd gebruikt kan worden.

Direct naar:
Vind ons:
Neem contact met ons op:

rb2 Netherlands / Wilhelminalaan 1-C / 1441 EK Purmerend /

+31(0)299 200 800 / info@rb2.nl

Language
Nederlands