Oog voor digitale kanalen en inspelen op de behoeften van de klant
De uitdaging
Grandvision wilde een compleet customer care systeem zijn zodat medewerkers klanten goed en gericht kunnen helpen. Dit moest ook een compacte klantenportal zijn, waar gebruikers informatie vinden over hun abonnementen, facturen en betalingen.
Het resultaat
Op het GrandVision subscription platform kunnen servicemedewerkers klanten eenvoudig helpen abonnementen aan te maken en te wijzigen en adreswijzigingen te verwerken. Klanten kunnen via de customer portal snel en makkelijk facturen bekijken en betalingen doen.
Download de case!
Deze case is uitgewerkt in een PDF bestand van 7 pagina’s met een uitgebreide casebeschrijving, klantquotes, tech specs en achtergronden over het proces en het resultaat.
DOWNLOAD DEZE CASE
Op zoek naar een modern subscription platform
Het bestaande subscription platform van GrandVision was verouderd en bovendien werden in sommige landen verschillende systemen gebruikt. Het doel was dus om een nieuw, uniform en modern subscription platform te bouwen dat - op termijn - wereldwijd gebruikt kan worden.