Persoonlijke verzorging direct in huis en maandelijks opzegbaar
De uitdaging
De door rb2 gerealiseerde applicatie moest naadloos in het e-commerce platform, de Salesforce-omgeving en de payment service provider van Philips inpassen. Met een pixelperfect front-end die geen haar afwijkt van de Philips huisstijl.
Onze aanpak
Samen met Subscription Factory heeft rb2 de technische realisatie verzorgd voor dit nieuwe businessmodel van Philips. Op sterke rb2-techniek en een koppeling met het Zuora-platform, een complete subscription-engine, is er via een Scrum-aanpak een allereerste MVP gebouwd.
Het resultaat
Door de inzet van Subscription Factory en rb2 staat er een lean maar technisch sterke abonnementsmodule die klaar is voor toekomstige uitbreiding. Voorlopig alleen in Nederland beschikbaar, maar internationaal schaalbaar. En dat is Philips zeker van plan!
Samenwerking met Subscription Factory
rb2 heeft behoorlijk wat ervaring met zowel de technische als functionele inrichting van zogeheten subscription platformen. Als technisch ontwikkelaar ondersteunen wij veel klanten bij het lanceren, inrichten en onderhouden van abonnementsmodellen. Dit doen wij samen met onze strategische partner Subscription Factory, één van Zuora’s toonaangevende EMEA implementatie en consultancypartners. Subscription Factory is één van de weinige Nederlandse bureaus met ervaring in het koppelen met Zuora. We combineren onze ervaring in het realiseren van abonnementsmodules en het strategisch advies rondom abonnementsvormen van onze partner Subscription Factory om klanten te helpen om volop mee te draaien in de subscriptioneconomie.