Een optimale klantreis en een gepersonaliseerde winkelervaring met Voyado
Voyado zorgt ervoor dat merken bij elke interactie consistent een gepersonaliseerde en relevante winkelervaring kunnen bieden. Ze bieden een klantervaringscloud die is uitgerust met klantinzichten, loyaliteitsconcepten, marketingautomatisering, een productontdekkingsengine en merchandisingtools. Al deze componenten dragen bij aan het optimaliseren van de klantreis, zowel online als in fysieke winkels.
Momenteel beschikt Voyado over een team van 300 medewerkers die zich inzetten voor de missie om de toonaangevende klantervaringscloud in de retail- en e-commercesector te worden. Ze hebben zich al gevestigd als de voorkeurskeuze voor middelgrote retailers in Scandinavië en hebben hun zinnen gezet op internationale expansie met kantoren in Londen en Amsterdam.
Voyado deelt een oprechte passie voor retail en e-commerce. Productontwikkeling beperkt zich niet alleen tot de productafdeling; zij erkennen dat uitstekende ideeën uit elk deel van de organisatie kunnen voortkomen. Samen beïnvloeden en implementeren ze actief oplossingen die de groei van hun favoriete merken ondersteunen en de klantenloyaliteit vergroten, waardoor ze nog aantrekkelijker worden.